جمعه 10 فروردین ماه 1403
     
سال مهار تورم و رشد تولید
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1397/07/04

برگزاری جلسه هماهنگی با کشاورزان، شهرداری و شورای شهر کامو


مسئول مرکز جهاد کشاورزی جوشقان قالی گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با شهرداری و اعضای شورای شهر کامو و چوگان، مشاور کشت جلسه ای در باب مشکلات و مسائل پیش روی کشاورزان درسالن اجلاس شهرداری کامو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ، آقای علی عظیمیان ، مسئول مرکز جهاد کشاورزی جوشقان قالی گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با شهرداری و اعضای شورای شهر کامو و چوگان، مشاور کشت زعفران منطقه (خانم شبانی) و جمعی از کشاورزان، جلسه ای در مورخ 25/6/97 درباب مشکلات و مسائل پیش روی کشاورزان درسالن اجلاس شهرداری کامو برگزار شد.

دراین جلسه که با استقبال خوب شهردار و اعضای محترم شورای این منطقه روبرو شد مباحثی درباره قوانین ساخت و سازها در منطقه و نحوه مشارکت بین شهرداری و مرکز جهاد کشاورزی جوشقان قالی و کامو جهت اطلاع رسانی به کشاورزان در مورد این قوانین، اصلاح الگوی کشت درمنطقه و سوق دادن کشاورزان به کشت محصولات کم آب مثل گیاه زعفران و سایر گیاهان دارویی، هماهنگی جهت برگزاری کلاس های آموزشی-ترویجی برای کشاورزان منطقه و... بیان شد. قابل توضیح است در پایان  این جلسه توضیحاتی درمورد نحوه کشت و کار زعفران، آماده سازی زمین، زمان مناسب آبیاری و کود دهی، میزان تناژ مصرفی پیاز در هر هکتار و... توسط سرکارخانم شبانی به کشاورزان داده شد و مقرر گردید درهفته های آتی  جلسه ای با حضور اعضای شورا و شهردار محترم درباب مشارکت بین شهرداری و مرکز جهاد کشاورزی جوشقان قالی وکامو و نحوه برخورد باساخت و سازها در منطقه، برگزار شود.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي
لطفا نظر کلی خود را در مورد پرتال کاشان بیان کنید؟

 

تعداد جوابها : 721

خوب : 69%
متوسط : 15%
ضعیف : 16%

  ارسال  
  كاربران برخط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 13
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 13

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 2641031
Visitors بازديد هاي امروز: 962
Visitors بازديد هاي ديروز: 2943

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/10 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کاشان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا